Sraz babyklokánků peklo 2012

28. 8. 2012

Dlouho jsme nepsala  poslední 3 měsíce byli hodně hektické a pro mě zlomové.

Po zdravotní stránce mi nebylo moc dobře z krve mi zjistili boreliozu-je to pěkná potvora.ˇPožádala jsem tchýni o pomoc  kdyby mi pohlídala dcerku Kateřinku byla bych ji moc vděčná, nedokázala jsem si představit ,že jedu sama na sraz babyklokánků přes 5 hodin se  2 mi malými dětmi, chtěla jsem hlídání od 5,6 do 24,06 mezitím bych si mohla trochu odpočinout a nasbírat energii a vyléčit se odjet s Honzíkem na srazík babyklokánků a hned na to se mi naskytla vynikající příležitost zůčastnit se mezinárodního workshopu APLA neznalost ubližuje. Odmítla to.Nakonec ji pohlídal táta a na moravu odjeli 15,06 do 19,06

15,06 jsem odjela s honzíkem do Prahy  Honzík v autobuse usnul jelo se dobře.Metro jsme zvládli taky na výbornou, ale autobus z Prahy do jablonce byl přeplněný i přes to , že jsem měla rezervaci jsem si musela vzít Honzíka na klín a to bylo pro něj nesnesitelné.

ŘVal kopal,vzpouzel se dokopal spolucestující nakonec jsem povolila sesunul se k podlaze a tam se uklidil.Celou cestu ležel pod sedačkama aspoň přestal řvát.

Cesta trvala přes Hodinu a půl.Bylo to peklo pro Honzíka  i pro všechny cestující a jjá se zase cítila jako totálně neschopná matka s nezvladatelným spratkem.

Pak jsme jeli  pár zastávek vlakem to byla jinná,ve vláčku se mu moc líbilo největší radost měl z toho,že se mu povedlo strčit jízdenku do automatického automatu na jízdenky a procvaknul si ji sám.Pak to pořád zkoušel, až byla jízdenka celá označkovaná.

Dojeli jsme  do Jozefova dolu a čekal nás 3 km výšlap k hotelu,  do Hotelu jsme dolezla málem po čtyřech, byla jsem úplně vyplivnutá,takový výstup jsem rozhodně nečekala bylo to opravdu Peklo  jít do prudkého kopce s honzíkem Kočárkem a ještě batohem.Honzík musel jít chvílemi pěšky,protže jsem už nemohla.

V Hotelu Peklo na nás,ale čekal ráj a to doslova ráj Z venkujsem honzíka nemohla dostat do Hotelu musel si vyzkoušet všech 7 dětských hřišť

Nejvíce se mu líbilo na obřím pískovišti

Do hotelu jsem ho musela odnést,nechtěl a vzpouzel se.Ale jakmile jsme vztoupili do hotelu rozářili se mu oči a mě také,v chodbách hotelu jsou umístěné hrací panely

dominoefekt měl nejradši

Šli jsme se ubytovat vedle recepce byla velká herna a Honza to na recepci nevydržel tak jsem ho dala do hracího koutku,který byl přímo naproti a šlo tam z recepce vidět,já se mezi tím ubytovávala a najednou afekt.Běžím do herního koutku tam Honzík běhhá křičí a shazuje hračky.Zastavuji ho a zklidnuji.Dozvídám se že Honzík chtěl vzít druhému dítěti velkou dopravníznačku a ten mu ji nedal a to ho dostalo do afektu(miluje dopravní značky)

Srdce mi bušilo až v krku,všichni se na nás koukali co to je za nemožně nevychovaného kluka.Maminky si mezi sebou šeptali. a Já se cítila naprosto bezmocná a šíleně vyčerpaná z cesty.

Vzala jsem kluka z herny šli jsme do pokoje,převlékli jsme se a šli na večeři.Honík nejedl ani se mu nedivím.Po večři jsme měli srazíka s maminkami na terásce ubytované jsme tam byli jen  2 já a Ivana Antalová zakladatelka babyklokánků po 21 jsme šli spát.Honzík unsul jako špalek.

Druhý den ráno jsem ho musela vzbudit na snídani celou noc spal byl Hodně unavený.Po snídani jsme si chvilku hráli venku a na 10 tou jsme měli objednaný bazén se slanou vodou.

Jenže návštěva bazénu se nám nepovedla.Honzík ještě loni miloval vodu,nyní se jí bál,možná ho štípala do očí,nevím,každopádně tam hodně brečel a tak jsme po 10 minutách z bazénu odešli.Škoda těch peněz,ale kdo to mohl tušit.

Po bazénu jsme si šli hrát do heren byli prázdné,všechny děti byli venku a tak jsme si to mohli v pohodě užít, aniž by vznikla nějaká problémová situace.

Postupně jsme si prošli všechny herny

Po obědě začčli Honzíkovi hodně natékat oči měl je úplně rosolovité.Poradila jsem se s Ivanou Antalovou rozhodli jsme se po zbytek dne držet už v Hotelu ,vypadalo to na podrážděné oči nejspíše z hotelového bazénu v kombinaci s čerstvě posekanou trávou.Očička se Honzíkovi, ale zhoršovali a tak jsme se rozhodla mu pro jistotu dát 1,2 tablety xyzalu.

V 18 jsme s honzíkem šli do sprchy a cestu zpátky jsme si hráli s hracími prvkami v chodbě

oči měl stále Hrozně nateklé.

večer jsme se odvážili i jít do velké herny byla prázdná.Jenže během 30 minut se zaplnila protže venku začala prudká bouřka

Padali velké kroupy a lilo celou noc

Kolem  3 tí ráno se mi Honzík začal dusit,prostě nemohl vydechnout.naštěstí já sama jsem astmatik a silný alergik,takže si sebou vozím antihistaminika a pohotovostní sprej Beroual na roztažení prudušek-dala jsem Honzíkovi dýchnout a zabralo to.

Druhý den dopolende jsme odjeli domů.

Jeli jsme naštěstí o spoj dřív,až doma jsme se dozvěděla že ten pozdější vlak z Josefova dolu do smržovky vykolejil.Měli jsme velké štěstí a domů dojeli v pořádku.Honzík cestu prospal.